Lieke werkt als Backoffice medewerker en is verantwoordelijk voor de verloning van onze flexkrachten, de facturering naar klanten en een hoop aanvullende administratieve taken. Ze heeft een afwisselende baan, omdat wij binnen HOBIJ ook de woonruimte, zorgverzekering en (in veel gevallen) het vervoer voor onze flexkrachten regelen. We betalen per week, iedere maandag start ze samen met het team het proces op voor de verloning op vrijdag!
09.00 uur
De week wordt gestart met een kort afdelingsoverleg. Waar liggen deze week de bijzonderheden en uitdagingen?

10.30 uur
De sfeer in het team is fijn, vol humor en we helpen elkaar waar het kan. Ook voor de koffie wordt gezorgd; bedankt Joeraya, dat wordt een lekker bakkie!

11.30 uur
Kristel en ik nemen de opvallende zaken door van de verloning van vorige week. Een kort overleg om er zeker van te zijn dat de verloning vlot verloopt.
12.30 uur
Pauze! We zitten dicht bij het centrum en de Noordkade, op vrijdag sport ik tijdens onze lunchfit, een crossfit tijdens de lunch.
Vandaag ga ik lekker in het zonnetje zitten met Kristel.
15.00 uur
Zo! Weer terug achter mijn bureau, ik open de mailbox en chat om te zien welke vragen we hebben ontvangen van de Flexkrachten. We streven ernaar dat alles correct is en merken vaak dat flexkrachten uit andere Europese landen wat meer informatie nodig hebben om de loonstrook te begrijpen, Ik help ze graag!

17.30 uur
Einde werkdag, ik heb voor mezelf genoteerd waar ik morgen mee aan de slag moet! Fijne avond allemaal, tot morgen in Teams, want morgen werk ik vanuit huis!
Bekijk al onze vacatures »